نکات مهم در انتخاب رنگ رژلب سفید پوستان !


خیلی از خانم‌ها هنگام خرید لوازم آرایش و به خصوص رژلب، در انتخاب رنگ مناسب برای پوستشان که هماهنگی خوبی با آن داشته باشد، دچار سردرگمی می‌شوند و این سردرگمی در بیشتر مواقع با خرید رژلبی با رنگ نامناسب و ناهماهنگ با رنگ پوست و چهره به پایان می‌رسد.


نکات مهم در انتخاب رنگ رژلب سفید پوستان دقت کنند !


1. رنگ پوست و تن آن

2. مناسبت و موقعیتی که رژلب را برای آن احتیاج دارید. مسلما استفاده روزانه و در محل کار با مهمانی و تفریح

 و تعطیلات متفاوت است.

3. بافت و نوع رژلب که انواعی مانند درخشان، اکلیلی، مات و با ماندگاری بالا را شامل می‌شود.

 

در ابتدا رنگ لب خود را کاملا مدنظر قرار دهید. برای استفاده روزانه، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که کمی از رنگ طبیعی لب‌هایتان تیره‌تر است و برای مهمانی‌ها و آرایش شب، رنگی که کاملا تیره‌تر است و جلب توجه بیشتری دارد را انتتخاب نمایید.

 

5 مدل رنگ رژلب رایج و محبوب که برای رنگ پوست سفید و روشن عالی است:


1. قرمز قرمز



این رنگ رژلب یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای هر رنگ پوستی است، اما تناژ و سایه‌های مختلف آن با یکدیگر تفاوت دارند و باید مناسب رنگ پوست باشد. برای پوست‌های سفید و روشن، بهتر است رنگ قرمزی را انتخاب کنید که فقط قرمز باشد و هیچ نوع هاله‌ای از  رنگ دیگری در خود نداشته باشد.



2. قرمز صورتی

علاوه بر رنگ قرمزی که گفته شد، یکی از رنگ‌های جذاب دیگر برای رنگ پوست روشن، تناژی از رنگ قرمز است که در خود رنگ صورتی هم دارد. این رنگ رژلب برای روشن کردن آرایش چهره بسیار عالی است و تقریبا برای هر موقعیت و مکانی هم مناسب است.

کمی براق هم آن را زیباتر خواهد کرد. برای استفاده در مهمانی‌های شبانه و رسمی، رنگ قرمز یکی از بهترین انتخاب‌هاست.


3. نارنجی


این رنگ هم برای رنگ پوست سفید و روشن بسیار عالی است و جلوه‌ای باطراوت و سرمستانه به چهره می‌بخشد. اتفاقا رنگ رژلب نارنجی و در کنار یک آرایش چشم کم و بسیار معمولی، از ترندهای سال 2017 محسوب می‌شود که در محافل مد و زیبایی بسیار به چشم می‌خورد.

انواع تناژ رنگ نارنجی که گرم به نظر برسد، برای رنگ پوستتان مناسب است.

 

4. هلویی

این رنگ برای استفاده مدام و روزانه بسیار عالی است و از بابت آن باید خیالتان راحت باشد. این رنگ را در محل کار و یا یک مهمانی دوستانه یا رسمی استفاده کنید، زیرا برای تمام این موقعیت‌ها مناسب است. همچنین رنگ رژلب هلویی برای استفاده در فصل تابستان و گرما نیز بسیار عالی است و از رنگ‌های محبوب و مورد توجه است.

 

 5. صورتی مرجانی

 

این رنگ هم که رنگ ملایمی از ترکیب نارنجی و صورتی است، برای پوست سفید مناسب است و یک آرایش ملایم و طبیعی را ایجاد می‌کند. همچنین برای قرار دادن چشم‌ها و زیبایی آن‌ها در مرکز توجه، بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

 



[ بازدید : 101 ]
[ چهارشنبه 25 دی 1398 ] [ 17:49 ] [ مهسا ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]