فیبروز ابرو



روش انجام سایه زدن در متد فیبروز


 با استفاده از قلم دستی میکروبیلدینگ صورت می گیرد. سوزن های به کار رفته در این قلم، یکبار مصرف هستند و پس از هر بار استفاده تعویض می شوند.


 

رنگ های استفاده شده درهاشور ابرو به روش فیبروز




رنگ های مورد استفاده در تکنیک فیبروز از مواد معدنی ساخته شده اند که فاقد هر گونه فلزات سنگین نظیر سرب هستند و به راحتی جذب پوست می شوند. این موضوع تاثیر به سزایی در طبیعی جلوه دادن ابروها داشته و پس از گذشت مدت زمانی، ته رنگ قرمز از خود به جای نمی گذارند. تاکنون پنج نسل از رنگ های فیبروز تولید و روانه بازار شده است که در حال حاضر دسترسی به نسل سه و پنج میسر است. در ادامه به بررسی رنگ های فیبروز ابرو خواهیم پرداخت. نسل سوم از رنگ های فیبروز که با نام SUP شناخته می شود، در اندازه 10 میل تولید شده و جهت استفاده در روش دستی میکروبیلدینگ مفید واقع می شود. این رنگ ها دارای پنج سری هستند. جدیدترین نسل از رنگ های فیبروز نیز SUPE نام دارد که در اندازه 5 میل موجود بوده و برای روش میکروبیلدینگ مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ ها نسبت به سری قبل از کیفیت و ماندگاری بالاتری برخوردارند. علاوه بر این، به دلیل آن که در ساخت آن از الکل استفاده نشده است، دچار ریزش نمی شود.



مزایای فیبروز ابرو



هاشور زدن ابرو با متد میکرو فیبروز دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:
می توان حتی بدون تزریق جوهر در سراسر قاب ابرو نیز نسبت به قرینه سازی آن ها اقدام کرد. با ایجاد تارهای ظریف مو در لا به لای ابروها می توان حالت پرپشتی به آن ها داد. از آن جایی که انجام هاشور ابرو به روش فیبروز به صورت دستی صورت می گیرد، میزان دقت در عملکرد تا حد قابل توجهی افزایش می یابد. همچنین به دلیل تزریق جوهر در بافت ابتدایی پوست، امکان  پاک کردن تاتو و تغییر مدل آن راحت تر بوده و درد و خونریزی کمتری را به دنبال خواهد داشت.

 

معایب فیبروز ابرو



متاسفانه چنانچه قبلا از روش تاتو معمولی برای طراحی ابرو استفاده شده باشد، امکان انجام فیبروز وجود نخواهد داشت. به عبارت دیگر، فیبروز در افرادی قابل اجرا است که پیش از آن نسبت به انجام هیچ یک از متدهای تاتو اقدامی نکرده باشند.

 

تفاوت فیبروز با تاتو در چیست؟


در تاتو ابرو به روش قدیمی، جوهر به صورت یک دست و غیر طبیعی در لایه درم پوست تزریق می شد که حالت مصنوعی به چهره می داد. همچنین از آن جایی که لایه درم در عمق پوست قرار دارد، امکان پاک کردن تاتو به امری بس دشوار تبدیل می شد. این در حالی است که تکنیک های جدید تاتو، تمام این معایب را نقض کرده و حالت طبیعی تری به چهره می بخشند. در روش میکروبلیدینگ، میکروپیگمیتنتیشن و فیبروز که همگی اخیرا در دسته های تاتو جای گرفته اند، جوهر در لایه سطحی پوست تزریق می شود که امکان پاک کردن آن را آسان تر می سازد. همچنین با گذشت زمان و تغییر مد می توان مدل هاشور ابرو را بدون ترس از به جای ماندن تاتو قبلی، حذف کرد یا تغییر داد.


[ بازدید : 251 ]
[ يکشنبه 20 بهمن 1398 ] [ 16:05 ] [ مهسا ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]